• No matter how one may think himself accomplished, when he sets out to learn a new language, science, or the bicycle, he has entered a new realm as truly as if he were a child newly born into the world.

    Frances Willard

Stručni tim

Ana Trbović, direktorica
aniJoš kao dijete sanjala sam o tome kako ću jednom imati svoju školu. San mi se počeo ostvarivati 1990. godine, kad sam postala suosnivačica škole Linguae, prve privatne škole u Rijeci, a potpuno je zaživio od ove školske godine, kad smo počeli djelovati kao zasebna škola Linguae Next.
Ljubav prema poučavanju i radu s djecom vodila me svih ovih godina kroz nastojanje da školu učinim još boljom, da se naši polaznici u njoj osjećaju još ugodnije, da iz nje izlaze puni znanja i samopouzdanja u svoje jezične kompetencije. Taj zanos prema pozivu prati me i dalje – jer su odanost i povjerenje naših polaznika te rezultati koje postižu najveća nagrada za trud koji svakodnevno ulažemo u njihov i naš napredak.
Priznanje za dobar rad ne ‘stiže’ samo u postignućima naših polaznika, nego i u malim ali neprocjenjivim ‘dokazima’ da se u Linguae Next školi osjećaju dobro – na primjer kad me devetogodišnji učenici na kraju večernje nastave, nakon njihovog dugog i napornog dana, iznenade pitanjem: „Zar je već gotovo?“, ili kad naši nekadašnji učenici k nama na učenje jezika dovode svoju djecu.
Ljubavlju prema poučavanju engleskog jezika ‘zarazila’ sam i svoju kćer Adu, koja danas sa mnom proširuje i nadograđuje viziju škole u koju polaznici rado dolaze.


Ada Trbović Budisavljević, voditeljica nastave
adaVeć više od deset godina radim u nastavi sa srednjoškolcima i osnovnoškolcima, a dulje vrijeme predavala sam i odraslim polaznicima. Svaka skupina je izazov za sebe, i rad sa svakom ispunjava me na drukčijim razinama. Svijet engleskoj jezika, kulture i tradicije oduvijek me očaravao, i danas sam presretna što sam u prilici otvoriti njegova vrata našim polaznicima i pomoći im da ga istraže i bolje upoznaju. Istina je da mi je primarni cilj pomoći nekome da uspješno svlada engleski jezik, ali moje ambicije tu ne prestaju – želim im također pružiti i osjećaj topline, razumijevanja i podrške jer će u takvoj atmosferi i bolje svladati jezik i imati više samopouzdanja u komunikaciji na tom jeziku. Meni oni nisu samo polaznici u prozivniku kojima stavljam plus ili minus po dolasku – oni su cjelovite ličnosti sa svojim simpatičnim ‘bubicama’ i osobitostima, i sretna sam kad mi dopuste biti djelom njihovog svijeta. Za mene nema ljepšeg trenutka nego kad ih gledam kako tijekom usmenog rada u paru razgovaraju na engleskom – jer znam da sam im pomogla da dostignu tu razinu. Ponosna sam kad mi se obrate s nekim problemom i kad potom zajedno dočekamo njegovo rješavanje. Moj posao ne završava kad zaključam školu i odem kući svojoj djeci – naši polaznici su i dalje sa mnom u mislima i riječima. Moja obitelj i prijatelji znaju za većinu mojih učenika i često me pitaju za njih, pa ih na neki način osjećam kao svoju širu obitelj. Jedni smo drugima obogatili život.To je moj posao – zar nije sjajan?


Julijana Lukić (ili teacher Julie) – voditeljica podružnice Krnjevo
julieKad sam prije osam godina dobila svoju prvu grupu na Krnjevu, mislila sam kako ću podučavati samo dok ne nađem posao prevoditeljice ili negdje drugdje izvan prosvjete.
Nisam računala da ću se zaljubiti baš u ovaj ‘posao’.
Stavljam posao pod navodnike jer je to zapravo puno više od posla i jer ga više niti ne doživljavam kao ‘posao’.
Svaki dan kad otvorim vrata svoje učionice dobijem neki dokaz da je raspon emocija koje tamo doživljavam ono što moj posao čini takvim da ga imenica ‘posao’ dovoljno dobro ne opisuje.
Recimo, ponos kad mi majka desetogodišnjeg polaznika prepriča kako je njezin sin vodio telefonski razgovor na engleskom s poslovnim suradnikom svoga oca te mu objasnio kako tata nije kod kuće i da može ostaviti poruku; nervozu dok moji učenici polažu Cambridge ispite; radost i veselje kad dobiju dobre rezultate; zabrinutost kad mi povjere neki problem u školi ili kod kuće; ljutnju kad griješe na testu jer su brzopleti; zadovoljstvo jer su naučili nešto novo.
Svaki dan je drukčiji, a svaki sat imam priliku prenijeti učenicima svoja znanja, pomoći im da razmišljaju ‘svojom glavom’, ali i učiti od njih.
Ta uzajamnost je ono što ovaj posao čini neprocjenjivim.
Što čovjek može više poželjeti od ‘posla’?!

P.S.
Ona moja prva grupa s početka priče ove godine završava osnovnu školu.
Izrasli su u divne mlade ljude… a meni je divan osjećaj da sudjelujem u njihovom odrastanju.

 

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

You may use these HTML tags and attributes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  • Linguae Next poklanja:

    10% popusta
    članovima iste obitelji

    5% popusta
    na avansnu uplatu polugodišta

  • Idem na engleski da bi mogao u svim zemljama razgovarati.

    Toni, 5.5

  • I’m Toni and I’m 11 and a half years old. I like this Linguae Next lessons because I found new friends. I learn new English words. I just need to say that it’s COOL.

    Toni